بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضای بدن جوان بیست‌‌ودوساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی در خیابان رسالت مشهد با یک مصدوم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع قضایی با تغییر کاربری ۴۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان مشهد واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات آتش سوزی برج اوپال و ساختمان خیابان ایرانشهر در تهران (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل ملی البسه استاندارد بیماران به تمامی بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت ابلاغ شد اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه‌بندی معلمان رفع شد (۱۵ اسفند ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۱۰۱۲۹۳
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه‌بندی معلمان رفع شد (۱۵ اسفند ۱۴۰۰)
نمایندگان مجلس امروز (یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۵) با اصلاح لایحه رتبه بندی معلمان به منظور تامین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا منادی سفیدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، و روز پاسدار، جانباز و گرامی داشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، گفت: ایرادات مربوط به لایحه رتبه بندی معلمان خارج از نوبت در صحن علنی مجلس بررسی و اصلاح شد و لایحه به شورای نگهبان ارجاع شد.

وی یادآور شد: لایحه رتبه بندی به دلیل ایرادات جزئی شورای نگهبان به مجلس ارجاع داده شد که در نشست علنی امروز مجلس این ایرادات جزئی مورد اصلاح و تصویب قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به فرهنگیان بابت تصویب لایحه رتبه بندی معلمان، اضافه کرد: امیداورم شورای نگهبان نیز تا ساعتی دیگر نظر نهایی خود را نسبت به لایحه رتبه بندی معلمان اعلام کند.

منادی سفیدان تأکید کرد: لازم می‌دانم از شورای نگهبان به دلیل نظر مثبتی که به فرهنگیان داشتند و نگاه مثبتی که در زمینه ارتقای کیفیت آموزش و بهبود جایگاه و منزلت فرهنگیان برای نهایی شدن این لایحه به خرج دادند تشکر کنم چراکه شورای نگهبان ایرادات مبتنی بر اصل ۷۵ و بار مالی را مشمول این لایحه ندانست.

رتبه بندی از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اجرا می‌شود

وی با بیان اینکه لایحه رتبه بندی معلمان از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اجرایی خواهد شد، افزود: از روز اولی که معلمان وارد کلاس درس می‌شوند، رتبه بندی خواهند شد، از طرفی همه کارکنان شریف وزارت آمورش و پروش که در حکم کارگزینی آن‌ها معلم درج شده نیز شامل این لایحه خواهند شد و سه شاخصه حق شغل، حق شاغل و فوق العاده شغل فرهنگیان در رتبه بندی لحاظ می‌شود.

منادی سفیدان تصریح کرد: در رتبه بندی معلمان اولین رتبه، یعنی «آموزشیار معلم» ۴۵ درصد، دومین رتبه «مربی معلم» ۵۵ درصد، سومین رتبه «استادیار» معلم ۶۵ درصد، چهارمین رتبه «دانشیار معلم» ۷۵ درصد و پنجمین رتبه «استاد معلم» ۹۰ درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن تشکر و قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی برای همراهی و یاری اعضای کمیسیون آموزش اظهار کرد: همچنین از رئیس جمهور، اعضای دولت و شورای نگهبان، نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون آموزش که حقیر را یاری کرده و پشت این موضوع ایستادند تا به نتیجه مطلوب برسد، تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم این مهم باعث افزایش کیفیت در آموزش و پرورش و تحول در این وزارت خانه شود.

منبع: خانه‌ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->